Úklid objektu ředitelství Probační a mediační služby

Základní informace


Název zadávacího postupu

Úklid objektu ředitelství Probační a mediační služby

Systémové číslo NEN

N006/21/V00005347

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2021-007485

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00005347

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

04. 03. 2021 10:24

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

06. 04. 2021 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Bc.

Jméno

Vlastimil

Příjmení

Marek

E-mail

vmarek@pms.justice.cz

Telefon 1

+420 261002524

Telefon 2

+420 720055255

Předmět


Popis předmětu

Předmětem zakázky je zajištění pravidelných a nepravidelných úklidových služeb v objektu zadavatele v rozsahu v níže uvedené specifikaci předmětu této veřejné zakázky. Rozsah ploch pravidelných úklidových prací v místě plnění a rozsah jednotek jednorázově objednávaných nepravidelných a mimořádných úklidových prací je uveden v příloze č. 3 této ZD. Součástí předmětu zakázky jsou zároveň jednorázové a mimořádné úklidové služby, které budou prováděny na základě písemného odsouhlaseného požadavku ze strany kontaktního zaměstnance ředitelství. Způsob provádění požadovaných typů úklidových prací včetně uvedení použitých úklidových prostředků, nástrojů a přístrojů je uveden v příloze č. 3 této ZD. Dodavatel zajišťuje na své náklady potřebné čistící a desinfekční prostředky (zejm. saponáty, desinfekční přípravky, čistící spreje, čistící písek, sáčky do odpadkových košů) a úklidové pomůcky a materiál (zejm. smeták, mop, kýbl, smetáček, lopatka, hadr, utěrka, el. vysavač, stěrka). V případě úklidu sociálního zařízení provádí úklidová firma pouze doplňování hygienického standardu (toaletní papír, papírové ručníky, tekuté mýdlo, desinfekční tablety do toaletních mís) - dodávku potřebného materiálu zajišťuje zadavatel. Kategorie úklidu – plochy prostor, které jsou předmětem úklidu, jsou součástí přílohy č. 3 U každé kategorie prostor, je podrobně uveden rozsah, způsob a četnost provádění úklidových prací. Úklidové práce budou prováděny jako: a) pravidelné, b) nepravidelné úklidové práce objednávané (např. mytí oken, mokré čištění koberců), c) mimořádné (hodinová sazba) – úklid po malování, po případných haváriích vody, po stavebních pracích (výměna oken) apod.  Hodinová sazba za tento druh úklidových služeb je zadavatelem stanovena na 150,- Kč bez DPH / hod. a není součástí nabídky dodavatele. Tato cena odpovídá ceně obvyklé a kalkulaci přes výši minimální mzdy s přihlédnutím k možné dotaci na pracovní místo. Objekt ředitelství PMS je standardní kancelářská budova, kde úklidové služby spočívají v úklidu kanceláří, zasedacích místností a souvisejícího příslušenství (komunikační prostory – chodby, schodiště, výtah), sociální zařízení (toalety, kuchyňky) a technické prostory (sklady, strojovny, technologické prostory, archívy). Z důvodu nejednotných režimových opatření vstupu a uzamykání budov a dále např. použití elektronického zabezpečení objektů jsou odlišné požadavky na dobu, kdy by bylo možné úklid provádět. Vždy tedy v provozní době budovy. V případě budovy ředitelství PMS je preferován úklid po pracovní době, tj. po 16:00 hodin. V případě uskladnění používaného materiálu, prostředků, nářadí a nástrojů se v budově nachází úklidová místnost.

Kód z číselníku NIPEZ

90910000-9

Název z číselníku NIPEZ

Úklidové a čisticí služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

90910000-9

Název z číselníku CPV

Úklidové služby

Textové pole pro popis místa plnění

Praha ředitelství PMS – Senovážné náměstí 995/1, Praha 1

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailÚklidové služby90910000-9Úklidové služby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail23. 03. 2023 15:56Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 03. 2022 20:22Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 05. 2021 17:26Uveřejnění účastníků
Detail24. 05. 2021 17:25Uveřejnění výsledku
Detail21. 05. 2021 11:14Uveřejnění účastníků
Detail21. 05. 2021 11:14Uveřejnění výsledku
Detail29. 03. 2021 11:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail29. 03. 2021 11:35Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 03. 2021 10:25Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail04. 03. 2021 10:24Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


01. 03. 2021 00:0004. 03. 2021 00:00F2021-007485Oznámení o zahájení zadávacího řízení